הבלוג

החדר והילד ומה שביניהם

איך מעצבים חדרי ילדים באופן מושלם? | עיצוב חדר ילדים - ילדות מתוקה

כולנו רוצים כהורים להעניק לילדינו את תחושת הביטחון והרוגע חדר הילדים תופס מקום גדול בעולמו של הילד אם זה בשעת משחק, חזרה ממקום הלימודים או הכנת שיעורי הבית יוצא שהשהות בחדר יכולה להפוך לרוב שעות היום ולכן הריכוז ורוגע הם מצרך קריטי במיוחד לדברים אלו כל הורה מחפש את הדרך שיוכל להעניק לחדר הילדים את תחושת החמימות והביתיות חדר שכיף להיכנס אליו.

האוירה בחדר תלויה בכמה גורמים:

מיקום הרהיטים- עומס רהיטים יתנו לחדר תחושת חנק, מראה נקי לעין: אם זה בעיצוב ובצבע, ניתן לשדרג ולהפוך כל חדר לארמון ע”י אבזור משלים:

אהיל, מדבקות קיר לילדים, שעון, שלט מעוצב, וילון חלומי כיד הדמיון הטובה….

אנו בילדות מתוקה מעצבים לכם את חדר הילדים עם דגש מיוחד לאווירה ולעיצוב.

איך לשפר את האווירה בחדר הילדים באמצעות עיצוב נכון של קירות החדר?

שיפור האווירה בחדר הילדים באמצעות עיצוב נכון של קירות החדר יכול לכלול מספר רעיונות ושיטות.

הנה כמה הצעות כיצד ניתן לשפר את האווירה בחדר הילדים:

צבעים נעימים: בחר בצבעים נעימים ומרעננים לקירות החדר. צבעים עדינים כמו צהוב חמאה, ירוק בהיר או תכלת מעניקים אווירה רגועה ומרעננת.
ניתן גם לשלב צבעים עזים ומופתעים כגון אדום או כתום באופן מועט, כדי ליצור איזון וחיוך.

דפוסים ותמונות חיוביות: ניתן להשתמש בדפוסים ותמונות שמחות וחיוביות על קירות החדר. דמויות אהובות מספר על סיפורים ותחושות חיוביות, כמו פרסומות של סרטים או מדבקות קיר, יכולות להעניק אווירה של עודף שמחה ושימושיות.

חומרים מעניינים וחכמים: ניתן להשתמש בחומרים מעניינים וחכמים על קירות החדר.  מגירות תלויות, לוחות שחזור ועוד יכולים לספק מרחבים ליצירה ושמחה, וגם להיות שימושיים ומוזנחים.

חשיבה אקולוגית: ניתן לשפר את אווירת החדר על ידי שימוש בחומרים אקולוגיים וטבעיים. לדוגמה, חיפויי קירות מעץ מתוחזק או חומרים רעננים אחרים יכולים להעניק אווירה טבעית ומרגיעה.

כל רעיון עיצוב נכון יכול לשפר את האווירה בחדר הילדים וליצור חוויה נעימה ומעוררת. יש לזכור שכל ילד הוא ייחודי, לכן חשוב לשאוב את העולם סביב הילד וליצור אווירה שמתאימה במיוחד לו.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

error: Content is protected !!

מחפשים משהו ספציפי?