הבלוג

הסוד שבאוירה

עיצוב חדר הילדים | עיצוב חדרי ילדים עם מדבקות קיר - ילדות מתוקה

אנשים רבים רוצים לשדרג את מראה החדר מבלי להוציא הוצאות מרובות, המדהים פה שדווקא השדרוג המשמעותי שנותן אווירה בחלל יכול להיות במינימום תקציב.

רגע לפני שנדבר על שדרוג החדר הקיים אם אתם לפני קניית ריהוט שימו דגש על צבע ניטרלי כמו: שמנת, אפור לבן, עץ טבעי וכד’ צבע שלא יגביל אתכם בהמשך שתרצו לגוון מפעם לפעם ולשנות אוירה.

אחרי שהחדר קיים נחשוב יחד איזה אוירה נרצה שתהיה בו כדי שנתאים את הצבע אוירה חורפית- בורדו, כחול, סגול עמוק וכל צבע כהה אחר, אווריה קלילה שמחה וקיצית- ורוד, צהוב, ירוק תפוח, ועוד כיד הדמיון הטובה עליכם.

שימו לב שאם אתם רוצים בחדר כמה צבעים!

לא להתפרע יותר מידי…..(תוכלו לקרוא על בחירת צבעים בפוסט איזון צבעים בחדר הילדים) תוכלו לשלב את הצבע שבחרתם באהיל, תמונות ממוסגרות, שטיח, כיסוי מיטה, מנורת לילה, מדבקת שעון קיר, לאוהבי אומנות

תוכלו להוסיף עבודות מעשה יד בהשראת הצבע והאווירה ו….איך לא?

מדבקות קיר

מדבקות לקיר נותנות כ”כ הרבה משמעות לחדר  אנחנו בילדות מתוקה יוצרים לכם באהבה מדבקות קיר במגוון רחב ומעורר השראה שיקפיץ לכם את האווירה בחדר לכמה רמות מעל…..

איך מדבקות קיר יכולות לשדרג את האווירה בחדר הילדים?

מדבקות הקיר הן דרך פשוטה ויעילה לשדרג את האווירה בחדר הילדים. הן מציעות אפשרויות יצירתיות, צבעוניות ואישיות.
הנה כמה דרכים שבהן מדבקות הקיר יכולות לשדרג את האווירה בחדר הילדים:

יצירת אווירה ייחודית: מדבקות הקיר מציעות מגוון רחב של דוגמאות ועיצובים, כולל תמונות, איורים, דמויות מועדפות ועוד. בחירת מדבקות הקיר המתאימות לעניין הילד, כגון דמויות מסרט אהוב או עולם פנטזיה, יכולה ליצור אווירה ייחודית ומרגשת בחדר.

הוספת צבע וחיות לקירות: מדבקות הקיר יכולות להפוך קירות שטוחים ומשעממים למרהיבים. בחירת מדבקות עם צבעים עזים ובוהקים יכולה לשדרג את המראה הכללי של החדר ולהוסיף אנרגיה ואופטימיות.

יצירת סיפור ונושא: ניתן להשתמש במדבקות הקיר כדי ליצור סיפור או נושא בחדר הילדים. לדוגמה, ניתן ליצור מדבקות עם דמויות מהעולם החיצון וליצור אווירה של חלל ואסטרונאוטים, או ליצור מדבקות עם דמויות ימיות וליצור אווירה של מים וצי.

עידוד יצירתיות: מדבקות הקיר יכולות לעודד יצירתיות ודמיון. ניתן להשתמש במדבקות של פאזלים, בלוקים, או דמויות שמאפשרות לילדים ליצור או לשחק עם עולם מדומיין בקירות החדר.

יצירת פרקטיות: מדבקות הקיר יכולות לשמש גם ליצירת פרקטיות בחדר. ניתן להשתמש במדבקות עם מדדי גובה, שעון, מפת עולם, או לוח שנה, שיכולים לשפר את היכולת הארגונית והלמידה של הילד.

באמצעות מדבקות הקיר, ניתן להפוך את חדר הילדים למרכז מרתק, משעשע ומעורר השראה. הן מאפשרות לילדים להביע את העניין והטעמים האישיים שלהם ומסייעות ליצירת אווירה חמה, ייחודית ומקורית.

>> קראו עוד על מדבקות קיר לחדרי ילדים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

error: Content is protected !!

מחפשים משהו ספציפי?